Sunday, February 7, 2010

ANWAR TAKUT !!!


Pihak Peguambela Anwar minta supaya mahkamah menukar Hakim yang mengendalikan kesnya dengan hakim yang lain...


DUNIA!... LIHATLAH AKU BOLEH MENGAWAL MAHKAMAH DAN MENIPU RAKYAT... HA HA HA



MalaysiaKini: 8/2/10: “Perbicaraan kes liwat membabitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur, pagi tadi ditangguhkan ke jam 9.30 pagi esok...Penangguhan ini bagi mendengar permohonan peguam utama, Karpal Singh yang memohon Hakim Datuk Mohamad Zabidin Md Diah dilucutkan daripada mendengar perbicaraan itu”.


1. Di manakah perginya semangat “Lawan Tetap Lawan” / “Berani Keran benar” kalau asyik nak tangguh aje perbicaraan ni...???


2. Kalau benar Anwar merasakan dirinya tidak bersalah mengapa nak tangguh dan lucut Hakim yang menjalankan tugasnya...???


3. Atau takut lebih banyak bukti dan penerangan yang akan dibuat oleh Saiful yang bakal menjahanamkan imej dia...???


4. Kalau berceramah di kampung punyalah bersemangat menyebar fitnah bahawa dirinya dianiaya oleh pihak lawan tapi di depan hakim mengapa takut...???


5. Beginikah lagaknya seorang yang mahu jadi Perdana Menteri Malaysia...???


6. Patutlah ALLAH awal-awal lagi dah tarik rezeki dia dulu kalau tidak entah apa nak jadi dengan Malaysia tak tahulah kita...???

9 comments:

Anonymous said...

Al-Juburi penakut tadak kote ko !!! Tui !! nak tukar hakim pulok,Peguam dio nama jah tersohor lawanlah kalu betul2 benar.

Tungaklangit said...

salam sdr anon

setiap kejadian yang terjadi mempunyai rahmatnya yang tertentu...

Di ADUN Perak pun sama rahmat yang jelas kenapa Nizar tak jadi MB adalah sebab Nizar sudah lupa Allah dan takdirNya...

Bila Allah tarik nikmat yang diberikan maka jelaslah bahawa Nizar bukan dalam golongan mereka yang bersyukur dan menyerah diri kepada Allah...

sama juga dengan Nuar ni...

cuma kita tunggu sahaja kesudahan tipu muslihat si anuar and the geng dalam usaha memperbodohkan rakyat Malaysia

Ketua Polis said...

ada berani?ayuh turun ke mahkamah putrajaya...kita tgk mana satu yang mb halal dan mana satu mb haram jaddah

Anonymous said...

Ingatlah Anuar Allah akan membalas segala perbuatan kamu sekarang pun allah telah mebalas nya hanya anuar yang tidak sedar tiada lagi seri diwajah anuar itu lah tanda tanda bahawa kamu di azab olih allah dimuka bumi ini bertaubat lah wahai Anuar sebelum terlambat tak usah nak rebut harta dunia ini akihrat yang kekal itu lah alam kita nanti.

Tungaklangit said...

alamak ketua polis

tak payahlah nak sesakkan mahkamah di putrajaya tu


tak kira sapa yang menang yang pentingnya bawa pembangunan dan keamanan bukannya buat sidang adun bawah pokok, mogok lapar, bakar lilin dan sebagainya sampai lupakan takdir Allah

kata pejuang Islam dan ikut Rasullullah so janganlah bertindak macam syaitan pulak

10 BUDAK HITAM said...

Orang kampung yang dok je rumah,tv pn xtengok, leh la kau tipu Juburi oi! Ini Mahkamah.Ramai lagi yg lebih cendiakawan dari kau JUBUR!

Cuma apa yg kita risaukan, otak keling Karpal Al-Juburi boleh menidakkan fakta!

hahn said...

Tak lama lagi mahkamah tangguh lagi kerana kerusi mahkamah tidak menurut ISO 2000.

Kemudian tangguh kerana hakim pakai stokin berlainan

Tangguh lagi kerana hakim kurang hensem


Tangguh lagi kerana bumbung tak cukup tinggi

bla bla bla

Asal jangan perbicaraan berjalan.

Kalau dah nak kena... elak macam mana pun kena....

haha hehe hu hu

Tungaklangit said...

salam sdr anon 11.11

satu peringatan yang baik utk saudara anwar kita tu...

mungkin kesibukan dunia melalaikannya mengenai panggilan maut kelak

Tungaklangit said...

salam sdr hanh

ulasan kamu amat logik dan itulah yang nampaknya akan dilakukan oleh barisan kepimpinan peguam nuar ni

dan sdr 10SBH

saya setuju KS memang handal kelentungnya tapi tipu muslihat ALLAH tiada sapa yang dapat atasi

kita lihatlah akhir ceritanya nanti