Sunday, February 7, 2010

NIK AZIZ KATA LAIN - HAJI HADI KATA LAIN...??? BERHATI-HATI PEMIMPIN UMNO!!!

CADANGAN NIK AZIZ: KERJASAMA PAS DAN UMNO – HADI KATA LAIN, NIK AZIZ KATA LAIN...??? PENING KEPALA BEB




Kata Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang....


“ Pas bersedia untuk berbincang dengan Umno dalam perkara yang parti pembangkang tersebut dapat bekerjasama, termasuk isu yang berkaitan dengan keselamatan negara, ekonomi, agama dan politik”


Kata Musyidul Pas, Datuk Nik Aziz Nik Mat...


"Dalam perbincangan itu, kita menumpukan kepada dua perkara utama saja, iaitu kenapa Umno tidak boleh terima Islam sebagai dasar parti itu, dan apakah salahnya Islam yang diperjuangkan oleh PAS,"...


Kata sapa kita nak pegang ni...???


NAMPAK MACAM ADA TAK KENA DENGAN DUA ORANG PEMIMPIN PAS NI...???

8 comments:

Anonymous said...

dua dua x leh pakai bro

kaki lencong tahap mat rempit dia orang ni


x-pas

Anonymous said...

salam kepada pemilik blog

kenapa kamu amat memusuhi kepimpinan pas yang amat patuh pada perintah Allah...

kamu yang tak tahu hujung pangkal dalam Islam baiklah diam aje

hamba allah

Tungaklangit said...

salam anon hamba allah

saya bukan menyerang secara sembrono tetapi berdasarkan fakta

kalau yang jelas tak benar maka ianya tetap salah

saya bukan seperti nik ajis yang tahu anwar tu terlibat dalam perlakuan liwat tapi masih menyokong melulu

fikir-fikirkanlah

hanizam said...

aku suka sangat dengan komen anon 7.49...

PAS amat patuh dengar perintah ALLH???

woi mangkuk, kalau PAS sekarang ni berjuang secara tunggal untuk perintah malaysia, ada logik gak...

ni dah kena "SONTOT" dalam pakatan, lagi mau mengaku memperjuangkan islam...tengok je ape peranan PAS yang sesat tu dalam pemerintahan pakatan sekarang ni???langsung lari dari perjuanagn asal...

baru kena jelingan manja DAP, dah terkulai...tu belum PKR gagau teluq dalam kain...

nak komen tu, patut-patutlah...macam PAS tu bagus sangat..hampas adelah...

Tungaklangit said...

sdr hanizam

saya bersama anda biarlah sianon tu berangan dengan keulamakan pemimpin pas dia

Anonymous said...

Wahai hamba Allah!...kenapalah Allah jadikan kamu ni hamba dan pengikut yg bodoh?Mesti ada hikmahnya yek...?

Anonymous said...

Anon hamba Allah oit!! kalau pemimpin pas patuh perintah Allah,....KENAPA ULARMAK TGNA TERLIBAT RASUAH ANAK BERANAK?? KENAPA BERCAKAP BOHONG PUTAR BELIT??? TOLONG HUJAH ....hamba jahil ni nak belajar...

Tungaklangit said...

salam anon 1241 dan 1247

sesungguhnya penyokong pas ni kita tak boleh marah sangat kat dia orang sebab tahap pengajian islam mereka adalah bersumberkan taski dan pentas ceramah pemimpin pas

maka apa yang diperolehi oleh mereka adalah seni membuat fitnah dan memaki hamun

mereka ni hanya nampak kesilapan orang lain

inilah islam yang cuba diterapkan oleh pas dalam masyarakat Islam Malaysia supaya apa saja kesalahan mereka dilihat benar oleh penyokong buta mereka ini

Hanya Allah yang mengetahui selebihnya