Thursday, February 4, 2010

SARANAN WUJUDKAN KERJASAMA PAS DAN UMNO UNTUK TEGAKKAN ISLAM: NIK AZIZ SAH LIDAH BERCABANG


PAS TERDESAK!!!!


“KOTA BHARU: Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Aziz Nik Mat, semalam melahirkan hasrat untuk bekerjasama dengan Umno dalam usaha menegakkan kepentingan umat dan agama Islam di negara ini. Beliau mengakui pertelingkahan yang berlaku antara Pas dan Umno sejak lebih 50 tahun lalu, tidak menguntungkan mana-mana pihak.


"Saya sangat gembira jika majlis membabitkan keagamaan dibuat antara Pas dan Umno. Sudah lebih 50 tahun kita (Pas) bertengkar dengan Umno. "Apa hasilnya, banyak masa habis untuk bertengkar. Selain itu, banyak masa, kepakaran dan kewangan Umno diguna untuk melawan gerakan Islam yang dibawa Pas. "Tidak ada sebab langsung Pas bertengkar dengan Umno. Perbincangan mengenai hal agama (antara Pas dan Umno) boleh dibuat secara baik," katanya selepas merasmikan majlis penutup seminar pemikiran Islam semasa, 'Pemakaian Kalimah Allah', di Pusat Tarbiah Islamiah Kelantan (Putik), di Pengkalan Chepa, dekat sini, semalam.”


1.LUPAKAH KITA INGAT BAHAWA NIK AZIZ PERNAH MENGATAKAN UMNO SEBAGAI PARTI YANG MEMISAHKAN AGAMA DAN POLITIK DAN TIDAK MENGIKUT SUNAH RASULLULLAH DAN MENYAMAKAN UMNO DENGAN KOMUNIS...


HarakahDaily.net (27/6/09) - "Hendak sebut apa lagi kerana Umno benar-benar memisahkan agama dan politik. Umno buat kerja tidak serupa dengan kehendak Nabi Muhammad s.a.w." "Tidakkah komunis juga tidak percaya kepada agama. Begitu juga dengan Umno yang menolak agama. Tidakkah perumpamaan itu hampir serupa. Serupa satu pun sudah cukup,"


2. SUDAHKAH KITA LUPA NIK AZIZ MENUDUH UMNO MENGHINA ISLAM...???


Berita Harian Online: KOTA BAHARU 11 Ogos 2009:: Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat - "DAP kalau hina Islam pasal dia bukan Islam. Yang orang Islam (UMNO) tolak Islam itu lebih menghina Islam,"


3. DAN SAHLAH BAHAWA NIK AZIZ SEORANG MANUSIA YANG MENYAMAKAN DIRINYA DENGAN ALLAH DALAM KENYATAANNYA DI BAWAH....


HarakahDaily.net (29/7/09)- - "Siapa ajar tok guru tidak sepatutnya mengeluarkan kenyataan sedemikian sedangkan Allah sendiri dalam al-Quran menyumpah manusia macam binatang. "Ada juga ayat di mana Allah mengumpamakan manusia ini pekak, tuli, buta. "Jadi sekiranya ada orang menghina kita, kita senyap tak berbuat apa-apa itu bukan merendah diri, tetapi menghina diri sendiri,"


4. KALAU BEGITU... SIAPAKAH SEBENARNYA NIK AZIZ INI KALAU BUKAN SEKADAR AHLI POLITIK YANG LAPARKAN KUASA, KEDUDUKAN DAN KESENANGAN DUNIA...


5. NIK AZIZ LAH ORANGNYA YANG MENGHALALKAN TINDAKAN LUCAH YB ELI WONG...


6. NIK AZIZLAH ORANGNYA YANG MENYOKONG SEORANG YANG MENGAMALKAN HUBUNGAN SESAMA JENIS...


7. NIK AZIZLAH ORANGNYA YANG MERELAKAN ORANG KAFIR MEMPERMAINKAN AYAT AL QURAAN DAN NAMA ALLAH...


8. SEKARANG TELAH JELAS SEGALA KEMUNGKARAN YANG DILAKUKAN OLEH PEMIMPIN YANG TAMAKKAN DUNIA YANG BERNAMA NIK AZIZ MENERIMA KESAN DOA BELIAU SENDIRI IAITU MENGHANCURKAN SESAMA ISLAM...


2 comments:

Mantan Pemuda UMNO Bahagian Tapah said...

N. ajis dah mula gabra bilamana anvar yg dipojanya dah mula terhimpit. Secara tak langsung kumpulan erdogan yg menjadi kebanggaan n. ajis pun akan tergugat. N. ajis masa tu dah tentu akan dipinggirkan oleh puak hadi.

Lin said...

SALAM PUMNOBT

KALAU DUNIA YANG DIKEJAR MAKA HANYA YANG TELAH DITETAPKAN OLEH ALLAH SEJAK AZALI SAHAJA YANG KITA DAPATI TAPI AKHIRAT KITA AKAN KETINGGALAN...

PERINGATAN BUAT INSAN YANG MEMPERCAYAI NIK AZIZ SEBAGAI ULAMAK YANG TAMAK

SALAM