Tuesday, April 21, 2009

Ustaz Nga Kor Ming Mengajar Dan Memberi Tazkirah Kepada Ahli PAS


Perak DAP leader Nga Kor Ming repeated the reciting of verses from the Quran in an apparent defiance against Malay Unity Action Front president Osman Abu Bakar, who had lodged a police report against the Taiping MP and Pantai Remis assemblyperson for doing the same in the run up to the Bukit Gantang by-election recently. This time Nga recited the verses in the presence of PAS spiritual leader Nik Abdul Aziz Nik Mat and close to 1,000 party supporters at the Markas PAS in Taman Melewar, Gombak.
Ulasan

Masyallah

Dimanakah letakkannya keimanan semua ahli dan pemimpin PAS yang hadir dalam ceramah di Markas PAS Taman Melewar, Gombak.

Mereka telah diajar oleh seorang ahli politik yang bukan beragama Islam dan tidak pernah melafazkan Kalimah syahadah dan masih dalam hadas besar dan dalam masa yang sama membaca ayat suci tanpa malu dan segan di hadapan ratusan ahli PAS dan lebih sedih lagi di hadapan Nik Aziz.

Apakah muslihat PAS ini?

Tidak ada cara lainkah untuk mendapat undi?

Tidak cukupkah dengan kemenangan di Kedah dan Kelantan?
Sehinggakan memerlukan sokongan DAP walaupun terpaksa mebenarkan orang bukan Islam ini meghina ayat suci sebegitu rupa..

Wahai Pemimpin PAS, berdakwahlah kamu dijalan Allah..

Masih ramai umat Melayu Islam yang perlu kamu dakwah dan dekati ...

Kenapa si Nga pula yang kamu lantik sebagai guru kamu ...

Ya Allah lindungilah agama kami.. bangsa kami dan negara kami dari kelacuran pemimpin yang mengaku pejuang Islam. Amin

No comments: