Saturday, April 11, 2009

PAS MENIPU ORANG ISLAM

MENGAPA PEMIMPIN PAS MASIH TIDAK PUAS HATI DENGAN KEPUTUSAN DALAM PEMBICARAAN KES PEMBUNUHAN ALTANTUNYA?

Pertama

Mereka ingin gunakan isu ini untuk kepentingan dalam politik mereka walaupun mereka sedar bahawa untuk menuduh seseorang itu melakukan satu pembunuhan perlu ada 4 saksi yang tidak fasik dan sekiranya orang yang dituduh sudah bersumpah dengan nama Allah maka terlepas ia dan ia hanya bertanggungjawab sumpahnya dengan Allah.

Kedua

Tiada iman yang kukuh dalam jiwa para pemimpin PAS kerana ada sifat suka menjatuhkan maruah seseorang dengan menggunakan pelbagai tuduhan dan fitnah dalam setiap ceramah politik dan agama yang diadakan oleh pemimpin PAS dengan niat untuk mendapat sambutan para pendengar dan sokongan mereka.

Ketiga

Pemimpin PAS yang mnedakwa islam dan mahu berjihad di jalan Allah ini bersengkokol dengan para munafik yang nyata dalam PR untuk mengunakan isu ini sebagai modal politik dalam menarik minat orang ramai.

JELASLAH BAHAWA NIAT MEREKA BUKANNYA IKHLAS KEPADA ALLAH... MEREKA LEBIH PENTINGKAN MENDAPAT SOKONGAN MANUSIA DARI KEREDHAAN ALLAH.. WALAUPUN SAMPAI PERLU MEMBUAT FITNAH MEREKA PUN SANGGUP LAKUKAN..

RAMAI ANAK MUDA TERPENGARUH DENGAN DAKWAAN MEREKA INI.. ADAKAH MEREKA SANGGUP MENANGGUNG DOSA YANG TELAH MEREKA LAKUKAN? BAGAIMANA PULA FITNAH YANG MEREKA MULAKAN DIBAWA OLEH AHLI2 PAS YANG TIDAK TAHU HUJUNG PANGKAL... ???

SUDAHKAN MEREKA LUPA BAHAWA SEMASA ANWAR IBRAHIM BERADA DALAM KERAJAAN BN, MEREKA KUTUK BELIAU DAN PEMIMPIN PAS LAH ANTARA YANG MEMBAWA ISU SALAH LAKU SEKS DALAM PARLIMEN DAN MENUNTUT SUPAYA PERKARA INI DISIASAT..

APABILA ANWAR KELUAR DARI UMNO, MEREKA MEMBUAT PAKATAN DAN MENERIMA ANWAR SEBAGAI WIRA DAN BERSIH DARI SEGALA KEBURUKAN DAN SALAH LAKU SEKS.. MEREKA LUPAKAH INI???

FIKIR – FIKIRKANLAH SAUDARA KU

3 comments:

Unknown said...

Laman blog anda telah disenaraikan di dlm:

http://spotthebloggers.blogspot.com

Sila emailkan bantahan sekiranya tidak mendapat izin/perkenan dari anda. Komen/cadangan dialu-alukan. T.k.

Unknown said...

saya sokong sangat...pembangkang suka main kotor

Unknown said...

parti pembangkang sume main tipu!!!ahli2 dier pon da tertipu dek depa