Wednesday, July 15, 2009

KRISTIAN MASUK KAMPUS: BERHATI-HATI INI ADALAH SEBAHAGIAN KECIL KES YANG KITA KESAN


KLIK SINI: 9 orang Kristian ditahan di UPM


1. SYUKUR ALHAMDULLILLAH KERANA DENGAN KUASA ALLAH AKHIRNYA USAHA PENGEMBANGAN AGAMA KRISTIAN BERJAYA DIKESAN DAN INDIVIDU TERBABITTELAH DITAHAN KETIKA BERUSAHA MENYEBARKAN AGAMA ITU DI KALANGAN PELAJAR MELAYU ISLAM DI UPM BARU-BARU INI...

2. PERKEMBANGAN INI SEBENARNYA SUDAH LAMA MENULAR DI KAMPUS, PEJABAT, KILANG DAN MERATA TEMPAT DALAM KEHIDUPAN KITA...

3. SUDAH MASANYA KITA SEMUA UMAT ISLAM TAK KIRA AHLI PARTI MANA SEKALIPUN BERSAMA-SAMA MEMANTAU DAN MENYEKAT BAHAYA KEPADA UMAT ISLAM INI...

4. LANGKAH PERTAMA YANG PERLU KITA LAKSANAKAN IALAH DEKATI ANAK-ANAK KITA DAN TANAM DALAM JIWA MEREKA DENGAN IMAN DAN TERANGKAN BAGAIMANA TAKTIK MUBALIGH INI BERGERAK DAN SELALU MENGAMBIL TAHU MASALAH ANAK KITA...

5. SALAH SATU CARA KRISTIAN MENAWAN HATI ANAK MELAYU IALAH DENGAN MENAWARKAN KESENANGAN KEWANGAN...

6. SATU LAGI IALAH DENGAN CARA MENYURUH PEMUDA HANDSOME KRISTIAN YANG BERPURA-PURA BERMINAT DENGAN ISLAM MENDEKATI PELAJAR WANITA ISLAM DAN LAMA KELAMAAN MEREKA PULA YANG MEMASUKI JARUM KRISTIAN MEREKA KE DALAM JIWA ANAK PEREMPUAN KITA...

7. TERANGKAN KEPADA GOLONGAN MUDA ISLAM BAHAYANYA JIKALAU MEREKA PERGI KE DALAM GEREJA DAN MEMAKAN ROTI / GULA MANISAN SERTA AIR DARI FATHER DI GEREJA BERKENAAN... NASIHATLAH ANAK-ANAK KITA SELAGI KAMU MEMPUNYAI MASA SEBELUM DATANG KEKESALAN DI KEMUDIAN HARI...

8. KITA TIDAK BOLEH MENYERAHKAN MASALAH INI KEPADA KERAJAAN SAHAJA KERANA PIHAK YANG PALING UTAMA MENYEKATNYA IALAH KITA RAKYAT MALAYSIA YANG BERAGAMA ISLAM...

9. KEPADA PARTI MELAYU ISLAM SEPERTI PAS HENTIKAN BERPERANG DENGAN UMNO... TUMPUKAN USAHA IKHLAS KERANA ALLAH DALAM MEMERANGI USAHA GOLONGAN PENYEBAR AGAMA KRISTIAN INI...

10. BERHATI-HATI BERGAUL DENGAN PEMIMPIN DALAM DAP DAN PKR YANG KEBANYAKANNYA PENDUKUNG AGAMA KRISTIAN... MUNGKIN MEREKA JUGA TERLIBAT DALAM GERAKAN PENYEBARAN INI..???

11. BERBALIKLAH KEPADA JALAN ALLAH DAN BERSAMALAH DENGAN UMNO MENJAGA KEMURNIAAN AGAMA ISLAM...

12. KITA TIDAK TAHU SUDAH BANYAK MANA BILANGAN PEMUDA DAN PEMUDI ISLAM YANG SUDAH BERTUKAR AGAMA TAPI BIARLAH KALI INI KITA LEBIH BERSEDIA MENGHADAPI KEJAHATAN MEREKA INI...

13. INGATLAH GOLONGAN KAFIR TIDAK AKAN TAAT KEPADA ALLAH DAN SEBURUK-BURUK ISLAM SEKALIPUN MEREKA TETAP BERIMAN PADA ALLAH DAN MEMEGANG KALIMAH ALLAH ITU DENGAN KEMAS...

14. KEPADA PEMIMPIN PAS ... JANGANLAH DIKETEPIKAN SAUDARA ISLAM KITA WAHAI PEMIMPIN PAS...
15. BERSAMA INI DISERTA PENGAKUAN SEORANG BEKAS PADERI MELAYU YANG TELAH BERTAUBAT DAN MENGENAI KESAHIHANNYA TIDAK DAPAT DIPASTIKAN TETAPI SEKURANG-KURANGNYA IANYA BOLEH MENJADI SATU PERINGATAN DAN PANDUAN UNTUK KITA SEMUA...
PENGAKUAN BEKAS PADERI KRISTIAN MELAYU.

Saya Salleh Bin Omar, nama Kristian Joseph.

Saya dilahirkan di Kedah pada 5/5/1940, bapa saya seorang India Muslim dan mak saya orang Banting, Selangor.

Bapa saya telah pulang ke India dan emak saya berada di Kedah,Pondok Kg Pisang. Pada 1970 saya telah pergi ke Johor Bahru untuk mencari kerja bersama-sama kawan-kawan tetapi gagal. Saya terpaksa tidur di stesen keretapi.

Saya telah bertemu seorang paderi bernama Father Chong. Kami diberi layanan istimewa, tempat tinggal, makan dan minum dan tinggal selama 2 tahun. Kami diajar sembahyang dalam bahasa Inggeris. Satu hari iaitu dalam tahun 1974, saya telah bertemu dengan seorang paderi besar di Malaysia, dari Kuala Lumpur bernama Kamaruddin Hj. Ahmad.

Beliau telah membawa saya tinggal di Seksyen 14, Jalan Gasing, Petaling Jaya. Kami belajar selok belok agama Kristian di Gereja Jalan Gasing dan dibina khas untuk orang Melayu beragama Islam (ada hingga sekarang). Setelah satu tahun saya tinggal disana, saya telah dihantar ke Indonesia selama 6 bulan, belajar cara-cara untuk sembahyang orang mati, talkinkan orang dan macam-macam lagi dalam Bahasa Malaysia.

Saya belajar sekali dengan Ibu Tien Suharto yang menjadi pemimpin Agong Wanita Kristian seluruh Asia dan Bendahari Agong wanita Kristian seluruh Indonesia. Saya pulang ke Malaysia, kemudian dilantik sebagai pendakwah dari Perlis hingga ke Johor Bahru. Oleh kerana saya aktif di gereja,saya dihantar pula ke Filipina selama 1 bulan, belajar selok belok Kristian dalam bahasa Inggeris dan Bahasa Malaysia kerana terdapat orang Malaysia, Singapura dan orang Filipina.

Kemudian saya balik ke Malaysia sebagai pendakwah dibayar RM60.00 sehari, kenderaan percuma, seramai 6 orang. Selepas itu dihantar ke Singapura selama 1 bulan di Port Carzy bersama En Aziz orang Telok Intan.

Beliau adalah Setiausha Agong Persatuan Melayu Kristian Singapura. Beliaujuga adalah bekas Tentera Udara DiRaja dan berhenti memegang jawatan Setiausha Agong Kristian Singapore.

Apabila dilantik ke gereja saya masih lagi ketua dakwah bersama 6 orang kawan. Saya dihantar ke Baptish Church di Ipoh, dibekalkan duit RM1,400.00, bersama 2 orang kawan dan sebuah kereta untuk mengkristiankan pelajar-pelajar dan pemuda-pemuda Negeri Perak.

Pada bulan Januari saya berasa tak tenteram dan telah bertemu dengan Tuan Ibrahim, Kadi daerah Ipoh dan membawa saya bertemu Mufti Negeri Perak dan En Azlan, Pengarah Jabatan Agama dan saya terus bertaubat.

Jumlah seramai 3,000 orang telah dikristiankan, terutama penduduk Negeri Perak dan Johor Bahru, Manjoi dan Rapat Setia Perak). Cara hendak mengenali mereka Lelaki - Berseluar hitam, berbaju putih, bertali leher hitam, bawa beg James Bond (elaun satu hari RM60.00).

Bagi yang perempuan Berbaju putih skirt hitam dan reben hitam. Di Kuala Lumpur - Daya Bumi, Kota Raya dan Sg Wang Plaza.

Cara-cara berdakwah:
Mereka akan menemubual, tanya asal terutama pencari kerja. Pendakwahakan belanja makan apa saja, mempelawa tempat tinggal (asrama 120 katil, makan disediakan) didakwah dengan kaset, cara perlahan-lahan diajak sembahyang dengan diberi satu cross selepas dibawa sembahyang akan diberi sejenis air hitam (holy water).

Setelah diberi minum - 1 minggu lidah menjadi hitam, tidak boleh mengucap dan mendengar azan macam menutup telinga hal dakwah Islam tidak mahu.

Air itu khusus untuk orang Islam sahaja. Kewangan gereja RM12.6 juta, sumber dari Sabah, Serawak, Filipina dan Singapura. Motorola adalah penyokong dakwah Kristian ini (terletak di Petaling Jaya, Pulau Pinang dan Senawang).

Senawang terlibat seramai 200 orang, ketua di Senawang, Hanapi Saat dan Hj Ismail orang Sungai Petani, Kedah. Haji Hanapi bekas guru - akibat desakan hidup terpengaruh dengan Kristian. Sekolah yang paling teruk dilanda Kristian ialah Victoria Institution. Pengetuanya En Ismail Rahim. 20 orang telah Kristian - susah untuk diberi nasihat kerana kebanyakannya anak menteri dan datuk-datuk.

Di Ipoh Sekolah Tengku Abd Rahman (STAR) - 2 orang Sekolah teknik seorang pelajar perempuan (bersalib) telah bertaubat, bila saya tanya, katanya untuk main-main saja, akhirnya dia bertaubat. Banting Kamariah bt Sidek - lepasan sekolah ditarik oleh seorang guru Cina (pendakwah Cina dibayar RM165.00 sehari) En Salleh Omar yang menawarkan cek sebanyak RM10 juta kepada Yusof Noor untuk mengadakan persidangan Kristian sedunia (sebagaimana tersebar di akhbar)1982. Salasiah bt Sidek- Sekolah Tengku Khursiah, Seremban balik ke Nibong Tebal, accident motor, di dalam tudungnya ada salib.

Punca terjebak dalam Kristian:
1. Desakan hidup
2. Kurang agama.

Beliau telah dapat menarik semula 300-400 orang kepada Islam. Beliau sekarang bekerja dengan Badan Kebajikan Islam Perak. Beliau mendedahkan juga matlamat 1990 untuk menawan satu Malaysia/Brunei kepada Kristian.

Padri Besar di Malaysia ialah Kamaruddin Hj Ahmad. Pairin Kitingan adalah penaungnya dan saya sebagai timbalan padri itu. Beliau telah dihantar ke Melaka (masjid paling banyak). Beliau pergi setiap masjid bertanya imam dan bilal untuk membuat kajian mengapa umat Islam malas ke masjid.

Selepas mesyuarat 3 hari saya hantar 6 orang pendakwah, tidak sampai sebulan 400 orang telah masuk Kristian di Melaka. Target Kristian: Pemuda yang tidak faham agama, ada yang tidak tahu Fatihah dan dengan rock-pameran di kapal-kapal.

Cara untuk masuk Kristian, mereka perlu gambar 2 keping dan duit setem $7.00 pergi ke mahkamah di Selangor, Kedah, Kuala Lumpur angkat sumpah. Nama dalam kad pengenalan tidak ditukar (sukar nak dikesan).

Beliau beri penerangan kepada:
1. Polis Bukit Aman,
2. Pusat Islam (untuk menyedarkan umat Islam)

Bila dibaca kitab tidak akan terpengaruh dengan Kristian ini. Seorang bekas padri Abd Rahman Yaakob (Pengarah Anti Dadah, Batu Gajah) pernah menjadi paderi selama 23 tahun. En Abd Rahman berdakwah didalam bahasa Inggeris. Beliau sebagai padri dikenakan 4 syarat:
1. Tidak boleh hisap rokok
2. Tidak boleh minum arak
3. Tidak boleh makan benda-benda berdarah
4. Tidak boleh kahwin.

Holy water dibawa dari Indonesia (Ketua padri Indonesia) bapakBruto yang menyediakan air ini. Percetakan buku-buku Kristian di Cheras telahdisiasat dan mereka ada lesen. Ketua padri Kamaruddin Hj Ahmad. Dalam padaberdakwah Kristian sebanyak 3 negeri tak boleh dimasuk Kristian iaitu,Kelantan,Kedah dan Terengganu, mereka pernah dipukul hingga patah tangan.

4 comments:

AntiHero said...

semoga mereka di laknati Allah
www.antihero2009.blogspot.com

Lin said...

salam saudara antihero

sebagai seorang Islam..,

sedikit sebanyak kita akan terasa marah kalau terdapat gerakan untuk memurtadkan umat Islam yang lain...

jangan kita masukkan unsur2 politik dalam memerangi isu murtad ...leakkan diri kita seagai umat Muahammad yang sayagkan akidah Islam bukan untuk kita sahaja tapi untuk seluruh umat Islam yang lain...

salam

Anonymous said...

hehe..buduh juga kamu ni..

Lin said...

sdr anon 3.07

sekiranya kamu Islam saya sedih dengan kenyataan kamu

tapi sekiranya kamu bukan Islam laknattullah ke atas kamu