Sunday, June 28, 2009

Amanat Untuk Pemimpin Dan Ahli PAS

WAHAI PEMIMPIN DAN AHLI PAS

1. Saudara-saudara sekalian, Percayalah! kita menentang PAS bukan kerana nama dia PAS, kita menentang PAKATAN RAKYAT, bukan kerana nama PAKATAN RAKYAT.

2. Kita menentang dia kerana dia MEMUTAR BELIT AYAT SUCI AL QURAN, BERSENGKOKOL DENGAN KAFIR, MENGKAFIRKAN SESAMA ISLAM".

3. Oleh kerana itulah kita berjuang melawan mereka. Percayalah saudara, perjuangan kita adalah DIREDHAI ALLAH, ucapan kita NASIHAT, derma kita adalah SEDEKAH dan kerana kita berjuang dengan PARTI - PARTI DALAM PAKATAN RAKYAT YANG BERCAMPUR GAUL DENGAN GOLONGAN MUNAFIK DAN KAFIR, kalau kita mati kerana MENEGAKKAN SURUHAN ALLAH, mati kita INSYALLAH DIREDHAI ALLAH, mati kita adalah DALAM KALIMAH ALLAH.

4. Kita tidak payah masuk Yahudi, kita tidak payah masuk Kristian, kita tidak payah masuk Hindu, kita tidak payah masuk Buddha, tetapi kita menjadi kafir dengan MEMPERMAINKAN AYAT SUCI DAN SURUHAN ALLAH SEPERTI YANG DILAKUKAN OLEH PARTI-PARTI DALAM PAKATAN RAKYAT.

5. KEPADA AHLI DAN PEMIMPIN PAS, INGATLAH UMNO TIDAK MEMUSUHI PAS TETAPI TINDAKAN PAS YANG MENYIMPANGI LANDASAN ISLAM DAN MEMBELAKANGKAN KEPENTINGAN UMAT ISLAM BERBANGSA MELAYU.

6. UMNO TIDAK MENOLAK ISLAM TETAPI MELAKSANAKANNYA SECARA BERHIKMAH BUKAN SEPERTI PAS YANG JANYA PANDAI MENGUTUK TANPA MELAKUKAN APA-APA SUMBANGAN KEPADA KEBAIKAN UMMAH.

DIBAWAH ADALAH AMANAT SEBENAR HAJI HADI

Amanat Haji Hadi Awang yang disampaikan oleh Datuk Seri Haji Abdul Hadi Awang di Kampung Benggol, Peradong, Kuala Terengganu pada 7 April 1981.

Saudara-saudara sekalian, Percayalah! kita menentang UMNO bukan kerana nama dia UMNO, kita menentang Barisan Nasional, bukan kerana nama Barisan Nasional.

Kita menentang dia kerana dia mengekalkan Perlembagaan penjajah, mengekalkan peraturan kafir, mengekalkan peraturan jahiliah".

Oleh kerana itulah kita berjuang melawan mereka. Percayalah saudara, perjuangan kita adalah jihad, ucapan kita adalah jihad, derma kita adalah jihad dan kerana kita berjuang dengan puak-puak ini, kalau kita mati kerana berlawan ini, mati kita adalah mati syahid, mati kita adalah mati Islam.

Kita tidak payah masuk Yahudi, kita tidak payah masuk Kristian, kita tidak payah masuk Hindu, kita tidak payah masuk Buddha, tetapi kita menjadi kafir dengan mengatakan politik suku agama suku.

2 comments:

tak puas hati said...

adakah umno mengamalkan suruhan allah seperti hudud ??????????????????????

Lin said...

sdr tak puas hati

di malaysia ni siapakah yag berjanji nak tubuhka negara yang mengaalkan hukum hudud???? PAS bukannya UMNO

kamu harusd tanya kepada nik aziz mengapa dia sanggup bersengkokol dgn kafir yang terang tak mahu tegakkan hukum islam...

kamu kena tanya nik aziz kenapa dia sanggup tunggu berpuluh tahunutk laksanakan hukum hudud supaya DAP faham akan perlaksanaanya...

kamu kena tanya kepada nizar yang menyatakan PAS tidak pernah bhajat untuk tegakkan hukum islam di Malaysia... (kenyataan dalam sidang DUN Perak 2008)...

kamu kena tanya kepada haji hadi... apakah yang dimaksudkan hudud hanyalah 0.00001 peratus dalam islam so tak payah nak kecoh2 untuk dilaksanakan walaupun sebelum semasa pilihanraya berjanji kalau dapat rampas terengganu pas akan laksanakan hukum hudud di terengganu sebelum ayam berkokok di sebelah pagi hari esoknya...

maka untuk makluman saudara tak puas hati...

UMNO adalah sebuah parti yang sederhana dan tidak menunjuk2 dalam melaksanakan tanggungjawab terhadap rakyat dan negara dari aspek islam...

kamu masuk universiti dan memahami soal agama juga adalah hasil fikiran pemimpin UMNO yang merancang dan melaksanakan sistem pendidikan di negara ini...

walaupun selepas dapat ijazah ramai yang myokong pembangkang tapi kerajaan UMNO tetap melaksanakan tanggungjawab mereka...

ingatlah orang yang selalu mengaku diri mereka lebih baik dari orang lain maka harus diperhatikan mereka ini..

kerana mungkin ianya dajal berwajah manusia

salam