Friday, May 22, 2009

SATU LAGI CONTOH KEMUNGKARAN PEMIMPIN PAS


NAIB KETUA DEWAN PEMUDA PAS, AZMAN SHARPAWI MEMBUAT FATWA MEMURTAD KEPADA UMAT ISLAM YANG BERIKTIKAD ISLAM HADHARI ADALAH ISLAM YANG BAIK ADALAH MURTAD

.." fatwa yg dibuat oleh Naib Ketua Dewan Pemuda PAS, Azman Sharpawi di surau Tmn Rakyat Jaya, Terengganu pd 18/7 2007:

“Saya terangkan kpd semua pd malam ini, org yg memperjuangkan Islam Hadhari, org yg menyokong Islam Hadhari, org yg beriktikad Islam Hadhari Islam yg baik, dia MURTAD kpd agama Allah. Saya bertanggungjawab dgn ucapan ini. …."

INILAH CONTOH MANUSIA YANG MERASAKAN DIRI MEREKA TERLEBIH DARI ALLAH... KERANA BERANI MEMURTADKAN ORANG YANG MANA KEIMANAN SESEORANG ITU BUKAN URUSANNYA

9 comments:

1Malaysia said...

Islam ada banyak jalan bukan sekadar PAS sahaja

Lin said...

insyallah saya akan keluarkan satu persatu apa yang PAS buat untuk menipu rakyat

salam

Awang said...

UMNO/BN yang terang2 rasuah tak mahu dedah ke????

Correct..correct..correct

Lin said...

salam sdr Awang

kalau saudara awang mempunyai maklumat... sila panjangkan boleh kita berbakti kepada rakyat malaysia semua

salam

Miebal said...

nabi mengajar kita tuduhan berasaskan bukti, jgn kita cepat menjatuh hukum, memurtadkan orang adalah salah satu.. perbuatan yg amat berat.. tauhidkah semua dia dengan ilmu agama.. untuk memurtadkan orang lain... istighfar banyak2.. lihat dalam diri kita dulu..InsyaAllah akan sedar kesalahan kita

Lin said...

SALAM SDR MIE KERANA SUDI MEMBERI PANDANGAN DALAM ISU YANG DIBANGKITKAN

SALAM

PAKMALAU said...

Macam mana kalau MB pas Kedah sendiri,bagi alasan tolak hukum kerana UNDI..Menang kerana undi bkn kerana kuasa Allah yang bagi? ini lagi beratTOLAK HUKUM kerana undi.

PAKMALAU said...

INI PULA MACAM MANA KIRA?..Atau kita buat2 Lupa..



Kita sambung lagi cerita, para pembaca semua selalu-selalulah jenguk blog ini, sebab selepas ini akan ada berita yang lebih menggemparkan dan bisa mengegarkan jantung dan hati, rasa-rasanya nanti bergoyang juga pejabat MB Kedah...kerana seorang wanita bernama Murshidah...

Itulah tuan dan puan, kita pun hairan bagaimana Murshidah "anak sedara" kepada MB Kedah yang merupakan pemimpin yang menegakkan Al Quran dan Sunnah dalam " Negeri Islam" Kedah boleh duduk serumah dengan perempuan simpanan Arumugam?

Aku ingat mereka ini berpakat, Murshidah bersuami dua, Arumugam pula beristeri dua. Murshidah beragama islam, Arumugam pula beragama hindu. Bersuami dua istilahnya POLIANDRI.

Beristeri dua (atau lebih) istilahnya POLIGAMI.Dua-dua amalan ini memang wujud dan diamalkan dalam masyarakat. Syariat poligami wujud dan dibenarkan dalam ajaran agama islam.

Syariat poliandri pula wujud dan dibenarkan dalam ajaran agama Hindu. Alkisah dalam keyakinan orang Hindu, ada seorang Dewi bernama Dewi Drupadi punya sumai 5 orang dalam satu masa.

Lima orang suami Dewi Drupadi ini adik beradik Pandawa iaitu Pandu, Bima, Arjuna, Nakula dan Sadewa. Jadi dalam syariat Hindu, isteri bersuami lebih daripada satu itu memang wujud dan dibenarkan.

Alahai nampaknya Murshidah dan Arumugam sudah betukar dan berkongsi syariat.

Syariat poligami untuk orang Islam sudah dipakai oleh . mai ramai ramai..ke laman;
www.sungguhka.blogsport.com mai..mai..mai ramai...tengok apa depa buat..

Lin said...

SAYA AKAN POSTKAN KOMEN PAK MALAU DAN SURUH MEREKA MELAWAT LAMAN TERSEBUT...

INSYALLAH